To my little daughter RARA

..ini dunia kita..ada manis dan cuka namun kita tetap bersama mengharungi suka dan duka..

mybreastfeeding journey

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Wednesday 3 August 2011

Pagi yang indah...

Ramadhan 4
untuk perhatian,ibu bangun sahur tadi rara pun sibuk join sahur:) sudah besar nanti boleh tlg ibu didapur,,bestnya.......
okeh,
Sila senaraikan kelebihan yg ada pada diri anda:
1.emm
2.emm..emm
3.hmmmm
biar jawab dlm hati.Jd apa pun orang cakap or persepsi org terhadap kita let it go..yg penting u know who u are?kan?Vanggalah dengan kekuatan diri jgn terlalu bandingkan diri dengan org yg dpt lebih sebab rezeki Allah itu xkan pernah putus bg hamba yang selalu berdoa.Semoga ramdhan tahun ini membawa barakah untuk kita semua.Bandingkan diri dengan org yg dpt kurang mudah2n kita menjadi org yg bersyukur dan terpelihara dari hasad dengki dan penyakit hati yang lain.
amboi-amboi..subuh2 gajah (bak kata bestfren ibu,aunty Farah)ehehehehe...dialah org pertma ibu dengar sebut perkataan itu...eheheehe...sowey mekk..actually memg wujud jgalh perkataan itew...hehehehe.
okeh fokus..amboi-amboi subuh2 gajah ibu sudah bertazkirah..hehehehehe..ambil mode mau p kerja.mudah2n saja pesakit2 semua sihat hari ni..semua duduk diam2 dirumah..hehehehehe
Okeh Little Rara ibu sedang menghabiskan 1000 flyers untuk di edarkan,usaha seterusnya menyiarkan iklan di new sabah times start 8/8 selama 9 hari,next...Usaha lagi tawakkal lagi,next...heheheheheheheh Semoga usaha kita diberkati.
semalam rara sudah boleh jalan...sangat indah momen itu....:)

iburara: rara ibu sudah tempah baju,tahun ni kita seragam hujau lumut,rara ibu x pakaikan baju kurung,ibu tempah gaun:)

No comments:

Post a Comment