To my little daughter RARA

..ini dunia kita..ada manis dan cuka namun kita tetap bersama mengharungi suka dan duka..

mybreastfeeding journey

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Sunday 24 April 2011

..yang ku mahu..

rara anak ibu..

ibu dan abah sangat sayangkan rara.kami sentiasa mahu yang terbaik buat rara.kalau nanti ibu dan abah ada termarah,terpukul sayang..itu semua sebab ibu dan abah sayangkan rara..mahukan rara jadi anak yang baik.mahukan rara dalam acuan yang betul..kalau suatu masa rara bersedih disebabkan ibu dan abah semuanya berlaku tidak seperti apa yang rara fikiran sebab rara tidak akan dapat bayangkan bagaimana cinta dan sayang ibu dan abah terhadap rara.

mungkin juga nanti rara akan ada rasa marah atau tidak puas hati dengan tindakan ibu dan abah.tapi percayalah semuanya tidak seperti apa yang rara fikirkan.ibu dan abah sentiasa mahu yang terbaik buat rara.Doa kami sentiasa mengiringi rara dalam setiap apa yang rara lakukan.semoga Allah sentiasa melindungimu sayang.Ibu sentiasa berdoa supaya rara menjadi anak yang solehah.Patuh pada perintah Allah swt. 

ibu mahu sihat.ibu mahu cergas dan ibu mahu maintain slim?apakah...ya betul ibu mahu bergaya..ibu mahu buat semua shoping,picnic,cooking,ect.ect..dengan rara..ibu mahu joking,hangout dengan rara..wah adakah rara sudi?hehehe.. adakah dimasa depan nanti seperti yang ibu bayangkan?InsyaAllah..sesungguhnya perancangan Allah itu lebih sempurna sayang..insyaAllah.mungkin kah keluarga mini kita akan bertambah..YES!jika ada rezeki Allah berikan.Alhamdulillah..ibu mahu ada keluarga yang besar sebab keluarga sebelah ibu dan abah memang besar2 belaka bilangannya..heheehehee...

dan bila sampai saat rara sudah dewasa dan sudah membuat keputusan sendiri ingatlah ibu dan abah sentiasa menyokongmu sayang..dan bila rara sudah menjadi milik suami rara, ibu mahu rara tahu yang kasih dan sayang ibu hari ini tetap sama pada saat itu.
saat entry ini ditulis rara demam tumbuh gigi..gigi bawah rara sedang naik ke puncak gusi.rara suka gigit nipple ,suka test power gigi ah..
ibu dan abah sayang rara!

ibu rara: xsabar tengok rara dgn giginya..selamat tumbuh gigi nak..;)

No comments:

Post a Comment